Hvorfor skal madoplevelser altid foregå på en restaurant? Glamourøs Picnic: Drømmer du om at kombinere glamour, natur og lækker mad i en enestående oplevelse? Så er GLAMNIC svaret på dine ønsker! Dette er picnicoplevelsen, der forvandler dine udendørs øjeblikke til uforglemmelige minder. Velkommen til en verden af luksus, naturoplevelser og gode stunder med dem, du holder af.

Glamnic – Luksus tapas for 2 personer

1,00 kr.

GLAMNIC –LUKSUS TAPAS – NATUROPLEVELSE
Oplev GLAMNIC – Danmarks Nyeste Picnic Sensation

🚲 ALT udstyr er sørget for. Luksus læ-og skyggetelt, komfort stole og bord fra NORDISK

🥖 Tapasplatte i det fri

🏖 Opdag Danmarks spektakulære natur efter eget valg

🌱 Bæredygtigt og letvægts kvalitetsudstyr fra danske NORDISK

📍 Udlevering sker flere steder i Danmark

🌳 OurStuff donerer 1 træ pr. booking til en dansk skov

Hvorfor skal madoplevelser altid foregå på en restaurant? Drømmer du om at kombinere glamour, natur og lækker mad i en enestående oplevelse? Så er GLAMNIC svaret på dine ønsker! Dette er picnicoplevelsen, der forvandler dine udendørs øjeblikke til uforglemmelige minder. Velkommen til en verden af luksus, naturoplevelser og gode stunder med dem, du holder af.

Hvad er GLAMNIC?

Glamourøs Picnic. GLAMNIC er nemlig meget mere end bare en picnic. Det er en komplet pakke, der giver dig mulighed for at sætte op på få minutter og nyde naturen på en glamourøs måde. Inviter en af dine nærmeste med, og lad os tage os af resten!

Vi har tænkt på alt det nødvendige udstyr, så du ikke behøver at bekymre dig om noget. Vores udstyr er af høj kvalitet og inkluderer alt fra komfortable siddepuder og tæpper til stilfulde bordopstillinger.

Tapas

Vi har sammensat en lækker tapasplatte, som serveres i naturen.  

Hvor kan Glamnic opleves?

Vi kommer til at køre forbi flere byer, hvor vi står klar med mad og udlevering af telte/stole. Så kan i sætte jer præcis, hvor I ønsker det. Vi parkerer vores foodtruck på et flot naturligt spot i flere byer, hvorfra I så kan gå ned i vandkanten, skoven eller andet sted og nyde maden.

  • Aarhus
  • Aalborg
  • København
  • Odense
  • Esbjerg
  • Viborg

Hvornår kan Glamnic bookes?

  • Aarhus: Hver dag i perioden 3/5-29/6 og 23/8-28/9 (afhentes på Lyngbyvej 11 -Der fra er Marselisborgskovene, Tangkrogen, Mindeparken, etc. tæt på.
  • Aalborg: 10/5, 13/9
  • Kbh: 17/5, 3/6, 23/8, 20/9 (flere datoer kommer, når disse datoer er fyldt)
  • Odense: 18/5, 4/6, 24/8
  • Viborg: 11/5, 14/9
  • Rømø: Hver dag i perioden 22/6-22/8

Måske Danmarks bedste restaurant med den bedste udsigt

Med GLAMNIC har du muligheden for at skabe en restaurantoplevelse, der overgår det meste. Du får den bedste udsigt i dit nærområde, og det bedste af det hele er, at du ikke behøver at bestille bord i forvejen eller bekymre dig om ventetid. Du bestemmer selv tidspunktet og stedet!

Skab Uforglemmelige Minder med GLAMNIC

GLAMNIC handler om at værdsætte det gode i livet: at være sammen med dem, du elsker, i smukke omgivelser og med lækker mad og drikke. Det er tid til at skabe minder, der varer livet ud.

Så hvorfor vente? Gør dig klar til en picnicoplevelse ud over det sædvanlige med GLAMNIC. Book din glamourøse picnic i dag, og lad os hjælpe dig med at skabe uforglemmelige minder i naturen.

Du får:

  • GLAMNIC: Glamourøs Picnic
  • Lån af skygge og læ telte
  • Lån af stole og borde fra NORDISK
  • Luksus tapasplatte for 2 personer

Hvad er inkluderet

  • GLAMNIC: Glamourøs Picnic
  • Lån af skygge og læ telte
  • Lån af stole og borde fra NORDISK
  • Luksus tapasplatte for 2 personer

Praktiske oplysninger

Håndtering af telt.:
Det tager ca. 5 minutter at slå teltet op og 5 minuttet at slå ned. Det er meget nemmere end du tror.
Se hvordan du slår teltet  op her.

Bad:
Ønsker du et bad i løbet af din vandretur kan vi henvis til de campingpladser, som I måskemøder på jeres vej. Man kan naturligvis også tage en dukkert i havet eller en af de mange søer der er rundt omkring i turen.

Toilet:
Der vil være toiletter ved campingpladser, ellers kan i medbringe en skovl og bruge naturen.

​Pas på naturen:
Husk vi deler naturen med dyrene og derfor er generelt støjende adfærd ikke tilladt.

Parkering:
Der kan forekomme parkeringsafgifter flere steder. Tjek derfor altid inden I skal ud at gå.

Periode:
Anbefalet periode: fra april til november, hvor vejret er lunest.
Telt og udstyr udleveres fra eftermiddagen på afrejsedagen og returneres senest kl. 15.00 på hjemkomstdagen

Donation til Naturstyrelsen:
OurStuff går meget op i at passe på miljøet og naturen og derfor donerer vi 1 træ til en statslig skov i Danmark pr. booking vi modtager

Medbring selv:
Praktisk tøj der passer til årstiden, gode sko, badetøj og håndklæde.
Medbring eventuelt også jeres egen mad til trangiasættet.

Oplevelsen er inkl. OurStuff “overlevelseskit” indeholdende: Lommekniv, pandelamper, viskestykke, toiletpapir og engangsvådservietter.

Grupper / Firma

Hvis I er en større gruppe, så vil vi elske at skræddersy et specielt program i samarbejde med jer. Vi håndterer grupper fra 6 op til 300 personer, og kan også tilbyde vores egen foodtruck, overnatning og transport i forbindelse med jeres event. Så hold dig ikke tilbage med at kontakte os på hb@ourstuff.dk eller +45 27209020, så finder vi ud af noget godt, hvor vi typisk også kombinerer nogle af vores mange andre oplevelser.

Om os

Hos OurStuff er du garanteret naturoplevelser i særklasse. For her venter store oplevelser til små penge – med naturen helt tæt på. Spørger du OurStuff, er det nemlig den slags, der giver uovertrufne minder, du sjældent glemmer. OurStuff er 100% danskejet med mere end 25 års erfaring i at udvikle og afvikle oplevelser i naturen. Vi har i dag mere end 25 erfarne og uddannede instruktører, der også årligt gennemgår OurStuffs eget Service Akademi, så kunden altid vil være i fokus. OurStuff er en lokal virksomhed, der er startet på Rømø, og er vokset til i dag at være Danmarks førende udbyder af oplevelser. Du kan møde holdet her: https://shop.ourstuff.dk/om-os/

Generelle bestemmelser

1. Bestilling
2. Prisgaranti
3. Betaling
4. Levering
5. Reklamationsret
6. Gavekortets gyldighed
7. Mistet eller stjålet gavekort
8. Refusion
9. Fortrydelsesret
10. Ansvarsfraskrivelse
11. Klagemuligheder – oversigt og links

1.Bestilling

Bestilling af gavekort kan foregå via hjemmesiden, mails, eller telefonisk henvendelse. Gavekortene kan præsenteres på forskellige måder, enten i en flot gaveæske eller via en e-voucher. Oplevelserne udbydes enten af OurStuff selv eller nøje udvalgte tredjepartsleverandørerne.
Et gavekort med flere anvendelsesmuligheder er et gavekort, der kan bruges i lande med forskellige skatte- og momssatser. Bemærk venligst, at kontrahenten skifter fra OurStuff til de valgte udbydere i bookingøjeblikket og kan være underlagt forskellige skatte- og momssatser.

2.Prisgaranti

OurStuff tilbyder ønsker at være afsender af markedets bedste kvalitet og service, og samtidigt vil vi også gerne yde prisgaranti, hvis tilsvarende identiske varer findes billigere andre steder indenfor 4 uger. Derfor kan I altid uden bøvl få refunderet prisforskellen, og vi kvittere med en lille æske chokolade.

3.Betaling

OurStuff modtager betaling med diverse betalingskort. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner
OurStuff bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

4.Levering

Ved bestilling kan du vælge din ønskede leveringsmetode. OurStuff kan sende det købte gavekort til dig eller direkte til den person, der modtager det.
Hvis du afgiver din ordre inden kl. 16.00 på en hverdag (mandag til fredag), sender OurStuff det købte gavekort samme dag, som ordren modtages. Ordrer afgivet i weekender eller på helligdage vil blive afsendt den næste arbejdsdag.

5.Reklamationsret

Hvis du har haft en dårlig oplevelse med en af vores tredjepartsleverandører, kan OurStuff ikke holdes ansvarlig for dette. Enhver skade er underlagt tredjepartsudbyderens ansvarsbegrænsninger.
I tilfælde af at du ønsker at indgive en klage, bedes du kontakte tredjepartsleverandørerne direkte. Hvis du imidlertid har en utilfredsstillende oplevelse, bedes du gøre OurStuff opmærksom på dette, så vi kan hjælpe dig i forbindelse med eventuelle fremtidige klager.
I henhold til loven skal du kontakte os inden for en rimelig tid, efter at du har haft en negativ oplevelse; det anbefales, at du kontakter os straks efter benyttelse af dit gavekort. Hverken OurStuff eller den tredjepartsudbyder kan holdes ansvarlig for et beløb, der overstiger gavekortværdien.
Vi anbefaler altid at opstår der noget der ikke lever op til kundens forventninger under selv oplevelser, så kontakt OurStuff med det samme, så vi kan forsøge at løse problemet med det samme.
Skulle en af vores egne oplevelser ikke leve op til dine forventninger, kontakter du os naturligvis direkte.

6.Gavekortets gyldighed

Gavekortet er som udgangspunkt gyldig i 3 år. Dog med tiden kan der forekomme mindre ændringer i tilgængelighed og indhold.
Gavekort der er ældre end 3 år, vil vi dog altid finde en løsning på at indløse, og vi anbefaler altid at tage kontakt til os. OurStuffs interesse er at alle vores kunder får en god oplevelse, og vi spekulerer ikke gavekort der ikke indløses.

7.Mistet eller stjålet gavekort

Som modtager af gavekortet er du selv ansvarlig for tabte kort og ethvert misbrug eller uautoriseret brug af gavekortet.
OurStuff tilbyder at erstatte et gavekort, hvis du kan fremvise kvittering for købet og gavekortnummeret, og gavekortet ikke er blevet indløst. Du skal kontakte OurStuff, så snart du opdager, at gavekortet er blevet tabt eller stjålet.

8.Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

9.Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop. Dog ikke chokoladen i æsken. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.
Returneringsomkostninger skal du selv afholde.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.
Meddelelsen skal gives pr. mail på info@ourstuff.dk eller i telefon på 27209020. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Æskens stand, når du sender den retur. Æsken skal returneres i samme stand som ved modtagelse, ellers modregnes DKK 50,-
På chokoladen i æsken er der ingen fortrydelsesret, og der vil altid modregnes DKK 50,- for chokoladen.

10.Ansvarsfraskrivelse

Bemærk venligst, at deltagelse i nogle af oplevelserne kan være forbundet med risiko for skader eller uheld.
Deltagelse i disse oplevelser sker på eget ansvar og risiko. OurStuff er ikke ansvarlig for skader eller uheld, der måtte opstå i forbindelse med eller efter deltagelse i disse oplevelser.
Herunder skader på din person eller genstande der måtte tilhøre dig. Ligeledes er OurStuff heller ikke ansvarlig for tingskaber eller personskaber som er forvoldt af dig på tredjemand.
Skulle du forårsage skabe på udstyr mv, så vil du kunne blive holdt erstatningspligtig.
Vi anbefaler at du altid bør tjekke din egen forsikring, før du deltager i en oplevelse, som enten udbydes direkte at af OurStuff eller igennem en af vores tredjepartsleverandørerne.

11.Klagemuligheder – oversigt og links:

OurStuff ønsker kun tilfredse kunder og skulle der være situationer, hvor vi ikke har levet op til jeres forventninger, er i meget velkomne til at kontakte virksomhedens ejer Henning Bruun på hb@ourstuff.dk eller tlf. 0045 27209020. Så vi sammen finder en god løsning. Skulle dette mod forventning ikke være tilfældet så kan du klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: https://ec.europa.eu/odr
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@ourstuff.dk

Vi tager forbehold for fejl og mangler i priser og beskrivelser, samt eventuelle trykfejl.

Med ønske om et godt kundeforhold
Team
OurStuff

OBS: Dette skal I gøre inden nedpakning af Glamnic

Inden i pakker teltet sammen SKAL i tage billeder af dette:

  • Telte opslået
  • Stole og borde opslået

Billederne sendes til info@ourstuff.dk med emnet: Klar til næste vandre oplevelse.

Vi takker og beklager, at I skal gøre dette. Men vi ønsker det, for at sikre at telt og udstyr leveres i god stand, så andre kan nyde godt af udstyr og naturen.

Dette websted bruger cookies til at tilbyde dig en bedre browseroplevelse. Ved at fortsætte på denne hjemmeside accepterer du vores brug af cookies.