TAPAS – HYGGE – FLERE RESTAURANTER AT VÆLGE
Hvis det ikke skal være en oplevelse i naturen, hvorfor så ikke gøre det lidt mere simpelt. Vil du hellere nyde lidt lækker tapas på klassisk manér, hvorfor så ikke gøre det lidt simpelt. Få noget lækkert tapas i selskab med nogle du holder af, som du ønsker at forkæle. Få en god oplevelse på udvalgte restauranter.
🌐 Opdag restauranter flere steder i Danmark og udlandet
🌳 OurStuff donerer 1 træ pr. booking til en dansk skov
Nyd kaffe og kage med nogle du holder af.
Hvilke restauranter kan jeg vælge?
Listen opdateres snarest
- Aarhus
- Aalborg
- København
- Odense
- Esbjerg
- Viborg
Hvornår kan denne oplevelse bruges?
Hele året i rundt.
Hvordan booker jeg restaurant?
Når du har fundet ud af, hvor I ønsker at tage hen, så kontakt os på info@ourstuff.dk eller 27209020.
Du får:
- Luksus tapas for 4 personer
- Til benyttelse året rundt
Grupper / Firma
Hvis I er en større gruppe, så vil vi elske at skræddersy et specielt program i samarbejde med jer. Vi håndterer grupper fra 6 op til 300 personer, og kan også tilbyde vores egen foodtruck, overnatning og transport i forbindelse med jeres event. Så hold dig ikke tilbage med at kontakte os på hb@ourstuff.dk eller +45 27209020, så finder vi ud af noget godt, hvor vi typisk også kombinerer nogle af vores mange andre oplevelser.
Om os
Hos OurStuff er du garanteret naturoplevelser i særklasse. For her venter store oplevelser til små penge – med naturen helt tæt på. Spørger du OurStuff, er det nemlig den slags, der giver uovertrufne minder, du sjældent glemmer. OurStuff er 100% danskejet med mere end 25 års erfaring i at udvikle og afvikle oplevelser i naturen. Vi har i dag mere end 25 erfarne og uddannede instruktører, der også årligt gennemgår OurStuffs eget Service Akademi, så kunden altid vil være i fokus. OurStuff er en lokal virksomhed, der er startet på Rømø, og er vokset til i dag at være Danmarks førende udbyder af oplevelser. Du kan møde holdet her: https://shop.ourstuff.dk/om-os/
Generelle bestemmelser
1. Bestilling
2. Prisgaranti
3. Betaling
4. Levering
5. Reklamationsret
6. Gavekortets gyldighed
7. Mistet eller stjålet gavekort
8. Refusion
9. Fortrydelsesret
10. Ansvarsfraskrivelse
11. Klagemuligheder – oversigt og links
1.Bestilling
Bestilling af gavekort kan foregå via hjemmesiden, mails, eller telefonisk henvendelse. Gavekortene kan præsenteres på forskellige måder, enten i en flot gaveæske eller via en e-voucher. Oplevelserne udbydes enten af OurStuff selv eller nøje udvalgte tredjepartsleverandørerne.
Et gavekort med flere anvendelsesmuligheder er et gavekort, der kan bruges i lande med forskellige skatte- og momssatser. Bemærk venligst, at kontrahenten skifter fra OurStuff til de valgte udbydere i bookingøjeblikket og kan være underlagt forskellige skatte- og momssatser.
2.Prisgaranti
OurStuff tilbyder ønsker at være afsender af markedets bedste kvalitet og service, og samtidigt vil vi også gerne yde prisgaranti, hvis tilsvarende identiske varer findes billigere andre steder indenfor 4 uger. Derfor kan I altid uden bøvl få refunderet prisforskellen, og vi kvittere med en lille æske chokolade.
3.Betaling
OurStuff modtager betaling med diverse betalingskort. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner
OurStuff bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.
4.Levering
Ved bestilling kan du vælge din ønskede leveringsmetode. OurStuff kan sende det købte gavekort til dig eller direkte til den person, der modtager det.
Hvis du afgiver din ordre inden kl. 16.00 på en hverdag (mandag til fredag), sender OurStuff det købte gavekort samme dag, som ordren modtages. Ordrer afgivet i weekender eller på helligdage vil blive afsendt den næste arbejdsdag.
5.Reklamationsret
Hvis du har haft en dårlig oplevelse med en af vores tredjepartsleverandører, kan OurStuff ikke holdes ansvarlig for dette. Enhver skade er underlagt tredjepartsudbyderens ansvarsbegrænsninger.
I tilfælde af at du ønsker at indgive en klage, bedes du kontakte tredjepartsleverandørerne direkte. Hvis du imidlertid har en utilfredsstillende oplevelse, bedes du gøre OurStuff opmærksom på dette, så vi kan hjælpe dig i forbindelse med eventuelle fremtidige klager.
I henhold til loven skal du kontakte os inden for en rimelig tid, efter at du har haft en negativ oplevelse; det anbefales, at du kontakter os straks efter benyttelse af dit gavekort. Hverken OurStuff eller den tredjepartsudbyder kan holdes ansvarlig for et beløb, der overstiger gavekortværdien.
Vi anbefaler altid at opstår der noget der ikke lever op til kundens forventninger under selv oplevelser, så kontakt OurStuff med det samme, så vi kan forsøge at løse problemet med det samme.
Skulle en af vores egne oplevelser ikke leve op til dine forventninger, kontakter du os naturligvis direkte.
6.Gavekortets gyldighed
Gavekortet er som udgangspunkt gyldig i 3 år. Dog med tiden kan der forekomme mindre ændringer i tilgængelighed og indhold.
Gavekort der er ældre end 3 år, vil vi dog altid finde en løsning på at indløse, og vi anbefaler altid at tage kontakt til os. OurStuffs interesse er at alle vores kunder får en god oplevelse, og vi spekulerer ikke gavekort der ikke indløses.
7.Mistet eller stjålet gavekort
Som modtager af gavekortet er du selv ansvarlig for tabte kort og ethvert misbrug eller uautoriseret brug af gavekortet.
OurStuff tilbyder at erstatte et gavekort, hvis du kan fremvise kvittering for købet og gavekortnummeret, og gavekortet ikke er blevet indløst. Du skal kontakte OurStuff, så snart du opdager, at gavekortet er blevet tabt eller stjålet.
8.Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.
9.Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop. Dog ikke chokoladen i æsken. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.
Returneringsomkostninger skal du selv afholde.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.
Meddelelsen skal gives pr. mail på info@ourstuff.dk eller i telefon på 27209020. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Æskens stand, når du sender den retur. Æsken skal returneres i samme stand som ved modtagelse, ellers modregnes DKK 50,-
På chokoladen i æsken er der ingen fortrydelsesret, og der vil altid modregnes DKK 50,- for chokoladen.
10.Ansvarsfraskrivelse
Bemærk venligst, at deltagelse i nogle af oplevelserne kan være forbundet med risiko for skader eller uheld.
Deltagelse i disse oplevelser sker på eget ansvar og risiko. OurStuff er ikke ansvarlig for skader eller uheld, der måtte opstå i forbindelse med eller efter deltagelse i disse oplevelser.
Herunder skader på din person eller genstande der måtte tilhøre dig. Ligeledes er OurStuff heller ikke ansvarlig for tingskaber eller personskaber som er forvoldt af dig på tredjemand.
Skulle du forårsage skabe på udstyr mv, så vil du kunne blive holdt erstatningspligtig.
Vi anbefaler at du altid bør tjekke din egen forsikring, før du deltager i en oplevelse, som enten udbydes direkte at af OurStuff eller igennem en af vores tredjepartsleverandørerne.
11.Klagemuligheder – oversigt og links:
OurStuff ønsker kun tilfredse kunder og skulle der være situationer, hvor vi ikke har levet op til jeres forventninger, er i meget velkomne til at kontakte virksomhedens ejer Henning Bruun på hb@ourstuff.dk eller tlf. 0045 27209020. Så vi sammen finder en god løsning. Skulle dette mod forventning ikke være tilfældet så kan du klage til:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: https://ec.europa.eu/odr
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@ourstuff.dk
Vi tager forbehold for fejl og mangler i priser og beskrivelser, samt eventuelle trykfejl.
Med ønske om et godt kundeforhold
Team
OurStuff