Velgørenhed – Få fjernet 10 kg havaffald

Få fjernet plastaffald fra stranden. Ved at bruge dit gavekort på en strandoprydning, bliver der indsamlet 10 kg. havaffald (værdi 500 kr.) af os i samarbejde med Jobcenter Aarhus. På den måde er du med til at sikre, at den strandede plast ikke ender i havet igen. I stedet genanvendes den bedste fraktion til nye produkter ved eksempelvis STRANDET, og resten bliver til energi og varme på forbrændingsanlægget.

👫 Vi står for indsamlingen i samarbejde med Jobcenter Aarhus og STRANDET

🏞️ Sikre et bedre havmiljø

VELGØRENHED – PLASTAFFALD – DANSKE STRANDE

Få fjernet plastaffald fra danske strande. Ved at bruge dit gavekort på en strandoprydning, bliver der indsamlet 10 kg. havaffald (værdi 500 kr.) af os i samarbejde med Jobcenter Aarhus og STRANDET. På den måde er du med til at sikre, at den strandede plast ikke ender i havet igen. I stedet genanvendes den bedste fraktion til nye produkter ved eksempelvis STRANDET, og resten bliver til energi og varme på forbrændingsanlægget. Vi indsamler det på Vestkysten.

Sådan vælger du denne donation

Vil du bruge dit gave på, at få fjernet affald fra kysterne, så send os en mail på info@ourstuff.dk eller ring på 27209020 og oplys din kode fra gavebeviset.
Du får:
  • Indsamlet 10 kg
  • Bevis på at der doneret 500 kr. til indsamling af 10 kg havaffald

Hvad er inkluderet

  • Bevis på at der doneret 500 kr. til indsamling af 10 kg. havaffald

Om OurStuff

Om Ourstuff.dk:

Hos OurStuff brænder vi for gode oplevelser – helt tæt på naturen! Og alle vores inspirerende oplevelser, ture og rejser vil vi så gerne dele med dig.

For oplevelser bliver bare altid lidt større, sjovere og mere mindeværdige, når vi deler dem med nogen. Derfor har vi i mere end 23 år arbejdet for at udforske, afprøve, arrangere og dele fantastiske oplevelser!

Vi ved derfor, hvordan vi sikrer dig oplevelser, der giver minder for livet. Og det er uanset, om det er oplevelser for én person, for hele familien, for grupper eller for virksomheder – eller alt derimellem.

Har du spørgsmål til oplevelsen? Vi sidder klar til at hjælpe dig på +45 27209020

Er I en større gruppe?

Hvis du repræsenterer en større gruppe (med gruppe mener vi mere end 10 personer) der gerne vil prøve strandsurf oplevelser på Rømø så kontaskt os på info@ourstuff.dk eller +45 27209020

Generelle betingelser

1.Bestilling
2.Prisgaranti
3.Betaling
4.Levering
5.Reklamationsret

6.Gavekortets gyldighed
7.Mistet eller stjålet gavekort

8.Refusion
9.Fortrydelsesret
10.Ansvarsfraskrivelse
11.Klagemuligheder – oversigt og links

1.Bestilling
Bestilling af gavekort kan foregå via hjemmesiden, mails, eller telefonisk henvendelse. Gavekortene kan præsenteres på forskellige måder, enten i en flot gaveæske eller via en e-voucher. Oplevelserne udbydes enten af OurStuff selv eller nøje udvalgte tredjepartsleverandørerne.

Et gavekort med flere anvendelsesmuligheder er et gavekort, der kan bruges i lande med forskellige skatte- og momssatser. Bemærk venligst, at kontrahenten skifter fra OurStuff til de valgte udbydere i bookingøjeblikket og kan være underlagt forskellige skatte- og momssatser.

2.Prisgaranti
OurStuff tilbyder ønsker at være afsender af markedets bedste kvalitet og service, og samtidigt vil vi også gerne yde prisgaranti, hvis tilsvarende identiske varer findes billigere andre steder indenfor 4 uger. Derfor kan I altid uden bøvl få refunderet prisforskellen, og vi kvittere med en lille æske chokolade.

3.Betaling
OurStuff modtager betaling med diverse betalingskort. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner

OurStuff bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

4.Levering
Ved bestilling kan du vælge din ønskede leveringsmetode. OurStuff kan sende det købte gavekort til dig eller direkte til den person, der modtager det.

Hvis du afgiver din ordre inden kl. 16.00 på en hverdag (mandag til fredag), sender OurStuff det købte gavekort samme dag, som ordren modtages. Ordrer afgivet i weekender eller på helligdage vil blive afsendt den næste arbejdsdag.

5.Reklamationsret
Hvis du har haft en dårlig oplevelse med en af vores tredjepartsleverandører, kan OurStuff ikke holdes ansvarlig for dette. Enhver skade er underlagt tredjepartsudbyderens ansvarsbegrænsninger.

I tilfælde af at du ønsker at indgive en klage, bedes du kontakte tredjepartsleverandørerne direkte. Hvis du imidlertid har en utilfredsstillende oplevelse, bedes du gøre OurStuff opmærksom på dette, så vi kan hjælpe dig i forbindelse med eventuelle fremtidige klager.

I henhold til loven skal du kontakte os inden for en rimelig tid, efter at du har haft en negativ oplevelse; det anbefales, at du kontakter os straks efter benyttelse af dit gavekort. Hverken OurStuff eller den tredjepartsudbyder kan holdes ansvarlig for et beløb, der overstiger gavekortværdien.

Vi anbefaler altid at opstår der noget der ikke lever op til kundens forventninger under selv oplevelser, så kontakt OurStuff med det samme, så vi kan forsøge at løse problemet med det samme.

Skulle en af vores egne oplevelser ikke leve op til dine forventninger, kontakter du os naturligvis direkte.

6.Gavekortets gyldighed
Gavekortet er som udgangspunkt gyldig i 3 år. Dog med tiden kan der forekomme mindre ændringer i tilgængelighed og indhold.

Gavekort der er ældre end 3 år, vil vi dog altid finde en løsning på at indløse, og vi anbefaler altid at tage kontakt til os. OurStuffs interesse er at alle vores kunder får en god oplevelse, og vi spekulerer ikke gavekort der ikke indløses.

7.Mistet eller stjålet gavekort
Som modtager af gavekortet er du selv ansvarlig for tabte kort og ethvert misbrug eller uautoriseret brug af gavekortet.

OurStuff tilbyder at erstatte et gavekort, hvis du kan fremvise kvittering for købet og gavekortnummeret, og gavekortet ikke er blevet indløst. Du skal kontakte OurStuff, så snart du opdager, at gavekortet er blevet tabt eller stjålet.

8.Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

9.Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop. Dog ikke chokoladen i æsken. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@ourstuff.dk eller i telefon på 27209020. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Æskens stand, når du sender den retur. Æsken skal returneres i samme stand som ved modtagelse, ellers modregnes DKK 50,-

På chokoladen i æsken er der ingen fortrydelsesret, og der vil altid modregnes DKK 50,- for chokoladen.

10.Ansvarsfraskrivelse
Bemærk venligst, at deltagelse i nogle af oplevelserne kan være forbundet med risiko for skader eller uheld.

Deltagelse i disse oplevelser sker på eget ansvar og risiko. OurStuff er ikke ansvarlig for skader eller uheld, der måtte opstå i forbindelse med eller efter deltagelse i disse oplevelser.

Herunder skader på din person eller genstande der måtte tilhøre dig. Ligeledes er OurStuff heller ikke ansvarlig for tingskaber eller personskaber som er forvoldt af dig på tredjemand.

Skulle du forårsage skabe på udstyr mv, så vil du kunne blive holdt erstatningspligtig.

Vi anbefaler at du altid bør tjekke din egen forsikring, før du deltager i en oplevelse, som enten udbydes direkte at af OurStuff eller igennem en af vores tredjepartsleverandørerne.

11.Klagemuligheder – oversigt og links:
OurStuff ønsker kun tilfredse kunder og skulle der være situationer, hvor vi ikke har levet op til jeres forventninger, er i meget velkomne til at kontakte virksomhedens ejer Henning Bruun på hb@ourstuff.dk eller tlf. 0045 27209020. Så vi sammen finder en god løsning. Skulle dette mod forventning ikke være tilfældet så kan du klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@ourstuff.dk

Vi tager forbehold for fejl og mangler i priser og beskrivelser, samt eventuelle trykfejl.

Med ønske om et godt kundeforhold

Team
OurStuff

This site uses cookies to offer you a better browsing experience. By browsing this website, you agree to our use of cookies.